Jakie karty płatnicze akceptujecie?
Możesz wygodnie i łatwo płacić wiodącymi kartami kredytowymi i debetowymi takimi jak Mastercard, Visa cz American Express. Istnieje również możliwość płatności przelewem, BLIK, jak również Apple Pay i Google Pay. Kolejną z opcji jest płatność gotówką przy odbiorze w jednym z naszych salonów.
Czy jest możliwość zakupu na raty?
Oferujemy możliwość zakupu ratalnego za pośrednictwem usługi e-Raty dostępnej za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W ofercie są elastyczne okresy kredytowania (3-36 miesięcy), a cała procedura odbywa się on-line i jest relatywnie szybka -- średni czas od złożenia wniosku do pozytywnej decyzji to około 15 minut.
Czy akceptujecie płatność przelewem bankowym?
Tak, korzystamy z usługi przelewy24, która pozwala na płatność przelewem online. Przelewy24 posiadają największą liczbę obsługiwanych banków, dlatego jesteśmy pewni, że każdy znajdzie na formatce płatności swój bank.
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze zegarka?
Oczywiście! W naszych salonach można zapłacić gotówką przy odbiorze. Akceptujemy również karty kredytowe i debetowe. Możesz także rozbić swoją płatność na gotówkę, oraz kartę kredytową lub debetową.
Czy mogę wam sprzedać swój zegarek?
Jak najbardziej - mamy dedykowany zespół, który specjalizuje się w wycenie i skupie zegarków. Wyślij nam informacje o swoim czasomierzu poprzez formularz na naszej stronie i umów się z nami na spotkanie.
Wyślij zapytanie
Czy możecie wycenić mój zegarek w jednym z waszych sklepów?
Wyceny swojego zegarka możesz dokonać w jednym z salonów Rarist za pośrednictwem naszego zespołu do spraw zakupu i sprzedaż. W takim wypadku konieczne jest wcześniejsze umówienie spotkania, co pomaga w uniknięciu czasu oczekiwania i gwarantuje kompleksową konsultację ze specjalistą.
Jakie są dostępne opcje sprzedaży?
Oferujemy sprzedaż bezpośrednią oraz możliwość wymiany swojego zegarka na czasomierz z naszej kolekcji.
Bezpośrednia: W przypadku sprzedaży bezpośredniej zegarek zostanie odebrany z domu przez naszego wieloletniego partnera spedycyjnego w ciągu dwóch dni roboczych lub można dostarczyć go osobiście do jednego z naszych salonów. Po pomyślnym sprawdzeniu zegarka przez naszych certyfikowanych zegarmistrzów, prześlemy proponowaną cenę zakupu w ciągu 3 dni roboczych.
Czy otrzymam umowę kupna-sprzedaży?
Tak, przy sprzedaży bezpośredniej zawsze podpisujemy z klientem umowę kupna-sprzedażu.
Czy mój zegarek będzie ubezpieczony podczas wysyłki?
Tak, zegarek będzie ubezpieczony. Wszystkie zakupowane przez nas czasomierze są objęte ochroną ubezpieczeniową obowiązującą od momentu odbioru, oraz przez cały okres, w którym są wystawiane w naszym sklepie.
Czy niezbędne jest posiadanie pudełka oraz oryginalnych dokumentów?
Nie ma takiej konieczności, aczkolwiek posiadanie pełnej dokumentacji oraz oryginalnego pudełka zawsze stanowi wartość dodaną. Dzięki nim zwiększa się potencjalna cena zegarka. W tym aspekcie niezwykle istotna jest ich oryginalność. Nie przyjmujemy kserokopii ani zastępczych certyfikatów.
Jak mogę wymienić mój stary zegarek na nowy?
Jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Wystarczy, że skorzystasz z formularza dostępnego na naszej stronie w sekcji “Kupimy Twój zegarek”. Za jego pośrednictwem wysyłasz zapytanie, na które udzielamy odpowiedzi ze wstępną wyceną w ciągu zaledwie 48 godzin.
Kolejnym krokiem jest dostarczenie do nas zegarka po przez wysyłke lub pozostawienie go w jednym z naszych salonów. Za pośrednictwem naszego autoryzowanego serwisu zostanie on sprawdzony pod kątem autentyczności i ogólnego stanu technicznego, po czym będziemy mogli dokonać ostatecznej wyceny.
Po zaakceptowaniu naszej oferty możesz otrzymać pełną kwotę lub wykorzystać ją na zakup nowego egzemplarza w naszym salonie.
Sprzedaj lub wymień swój zegarek
Czy niezbędne jest posiadanie pudełka oraz oryginalnych dokumentów?
Nie ma takiej konieczności, aczkolwiek posiadanie pełnej dokumentacji oraz oryginalnego pudełka zawsze stanowi wartość dodaną. Dzięki nim zwiększa się potencjalna cena zegarka. W tym aspekcie niezwykle istotna jest ich oryginalność. Nie przyjmujemy kserokopii ani zastępczych certyfikatów.
Czy mój zegarek został już dostarczony do salonu?
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo. Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania.
Dlaczego wyceny Rarist są tak konkurencyjne?
Dzięki wiedzy naszych specjalistów potrafimy wyestymować realną wartość zegarka bazując na jego stanie, ogólnej dostępności i zapotrzebowaniu. Potrafimy docenić realną wartość czasomierza na zakup którego się decydujemy.
Czy oferujecie możliwość zakupu na raty?
Oferujemy możliwość zakupu ratalnego za pośrednictwem usługi e-Raty dostępnej za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W ofercie są elastyczne okresy kredytowania (3-36 miesięcy), a cała procedura odbywa się on-line i jest relatywnie szybka -- średni czas od złożenia wniosku do pozytywnej decyzji to około 15 minut.
Co dzieję się w sytuacji gdy mój zegarek się popsuje?
Jeśli twój zegarek objęty jest nadal gwarancją wystarczy, że prześlesz do nas zapytanie gwarancyjne, które pozwoli określić czy dana usterka podlega bezpłatnej naprawie. Diagnoza gwarancyjna dokonywana jest w czasie 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zapytania. W zależności od usterki, istnieje szansa, że będziemy musieli sprawdzić Twój zegarek przed wydaniem ostatecznej decyzji. Czas ewentualnej naprawy zależy od rodzaju usterki. Jeśli zakupiłeś fabrycznie nowy zegarek i jest on nadal objęty gwarancją zostanie on odesłany do producenta, który dokona naprawy.
Wyślij zapytanie gwarancyjne
Co obejmuje 24-miesięczna gwarancja Rarist?
Gwarancja wystawiana przez nasz salon obejmuje:
- wszelkie naprawy układu mechanicznego nie spowodowane uszkodzeniem mechanicznym zegarka
- usunięcie wszelkich uszkodzeń spowodowanych przez wodę dla zegarków woodoodpornych nie wynikające z nieprawidłowego użytkowania
Gwarancja wystawiana przez nasz salon nie obejmuje
- Uszkodzeń mechanicznych pasków i bransolet
- Uszkodzeń mechanicznych zamknięć i sprzączek
- Wszelkich uszkodzeń spowodowanych zewnętrznymi czynnikami jak uderzenie, upadek, wystawienie na działanie wstrząsów, ekstremalnych temperatur lub silnego pola magnetycznego.
- Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania zegarka
- Uszkodzeniami wynikającymi z niewłaściwego użytkowania zegarka przy jego kontakcie z wodą
Pełne warunki gwarancji dostępne są w naszym regulaminie
Czego nie obejmuje gwarancja Rarist?
Gwarancja wystawiana przez nasz salon nie obejmuje: - Uszkodzeń mechanicznych pasków i bransolet - Uszkodzeń mechanicznych zamknięć i sprzączek - Wszelkich uszkodzeń spowodowanych zewnętrznymi czynnikami jak uderzenie, upadek, wystawienie na działanie wstrząsów, ekstremalnych temperatur lub silnego pola magnetycznego. - Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania zegarka - Uszkodzeniami wynikającymi z niewłaściwego użytkowania zegarka przy jego kontakcie z wodą Dokonywanie napraw przez osoby trzecie, otwieranie zegarka oraz demontaż części innych niż opaska zegarka powoduje unieważnienie gwarancji
Gwarancje Rarist nie obejmują zegarków vintage. Ze względu na charakter elementów zabytkowych części nie zawsze są dostępne i nie zawsze można je naprawić.
Co w sytuacji gdy zegarek używany wciąż posiada gwarancje producenta?
W przypadku gdy zakupiony przez Ciebie używany zegarek nadal objęty jest gwarancją producenta w przypadku usterki zostanie on odesłany do producenta, który dokona naprawy. Gwarancja serwisowa producenta zastępuje wtedy wszelkie wyrażone warunki i okres obowiązywania naszej gwarancji. Jeśli gwarancja producenta upływa przed terminem dwóch lat od zakupu dokonanego w naszym salonie Rarist przejmuje na siebie odpowiedzialność jako dostawca gwarancji na pozostały czas.
Jakie są wasze warunki dotyczące zwrotów?
Dla komfortu naszych klientów oferujemy w przypadku zakupów online 14-dniowy okres w którym bez podania przyczyny można dokonać zwrotu nieużywanego towaru z pełną refundacją kosztów zakupowych.
Jak wygląda procedura zwrotu?
Do 14 dni od zakupu online możliwy jest zwrot zakupionego, nieużywanego towaru, który można dokonać osobiście w jednym z naszych salonów lub za pośrednictwem kuriera. W przypadku wysyłki za organizację ubezpieczonej usługi kurierskiej odpowiada Rarist.
Po otrzymaniu zwrotu towar zostaje sprawdzony przez pracowników naszego serwisu. Po pozytywnej weryfikacji następuje całkowity zwrot kosztów.
Dlaczego mój zegarek się zatrzymał?
Może istnieć wiele przyczyn zatrzymania pracy zegarka. Jeśli jest to zegarek kwarcowy najprawdopodobniejszą przyczyną jest wyczerpanie się baterii. Należy wtedy dokonać jej wymiany pamiętając o konieczności użycia baterii dedykowanej dla danego modelu. W przypadku zatrzymania się zegarków manualnych i automatycznych zwykle powodem jest wyczerpanie się rezerwy chodu. W takiej sytuacji należy nakręcić zegarek wykonując około 40 obrotów koronką w odpowiednim ustawieniu. W przypadku napędu manualnego stawia ona opór informując tym samym, że mechanizm jest w pełni naładowany. Czasomierz automatyczny będzie kręcił się cały czas dlatego warto liczyć ilość obrotów. Należy pamiętać, że część zegarków posiada zakręcane koronki, które przed użyciem należy odkręcić.
Jaka jest różnica między mechanicznymi a kwarcowymi zegarkami?
Zegarki mechaniczne to takie, które do zasilania używają ciasno zwiniętej sprężyny głównej. Ten rodzaj napędu dzieli się na dwie kategorie: zegarki manualne, w których ręcznie nakręcamy sprężynę (zwykle raz na 2 dni), oraz automatyczne, gdzie nakręcana jest ona przy pomocy specjalnego wachnika umieszczonego w kopercie zegarka, który porusza się wraz z ruchem ręki na której nosimy czasomierz.
Zegarki kwarcowe napędzane są przy pomocy drgania płytki kwarcowej zasilanej energią pochodzącą z baterii, której średnia żywotność to około 5 lat. Wykazują one większą dokładność ale są bardziej wrażliwe na oddziaływanie temperatury.
Jak długo wytrzymuje bateria kwarcowa?
Jest wiele czynników wpływających na żywotność baterii w zegarku kwarcowym. Wśród nich można wymienić stopień zaawansowania technologicznego oraz ilość i rodzaj funkcji czasomierza. Wpływ mogą mieć też warunki atmosferyczne na które jest wystawiany. Szacunkowy czas w przypadku zegarka wyposażone jedynie w dodatkową funkcję datownika to od 1 do 5 lat.
Jak długo zajmuję serwis?
Czas w jakim wykonywana jest usługa serwisowa jest uzależniony od kilku czynników. Wśród nich można wyróżnić zakres prac, a także dostępność części zamiennych. Zwykle jesteśmy w stanie oszacować go w czasie przyjmowania zamówienia po wstępnej weryfikacji pozwalającej określić specyfikację usługi.
Jak wygląda proces serwisu lub naprawy zegarka?
Aby wyserwisować swój zegarek wystarczy, że prześlesz do nas zapytanie, które pozwoli określić nam zakres prac na podstawie którego zostanie ustalona orientacyjna cena. Po jej akceptacji należy wysłać lub dostarczyć osobiście czasomierz do jednego z naszych salonów. Czas ewentualnej naprawy oraz ostateczna cena zostaną podane po dokonaniu weryfikacji przez jednego z pracowników naszego centrum serwisowego. Zależy to od rodzaju usterki, a także dostępności części zamiennych. Naprawy dokonają wykwalifikowani zegarmistrzowie z wieloletnim doświadczeniem i korzystający z najwyższej jakości sprzętu.
Po usunięciu usterki zegarek zostaje poddany szczegółowej kontroli wykonanej usługi.
Po zaksięgowaniu płatności zegarek zostaje udostępniony do odbioru osobistego w wybranym salonie.
Dlaczego warto użyć serwisu Rarist?
Rarist to firma, która od początku swojej działalności zajmowała się również serwisowaniem zegarków wszystkich najlepszych firm i nie tylko, dlatego nie ma właściwie usterki, z którą wcześniej nie mieliśmy do czynienia. Nasi zegarmistrzowie to wybitni specjaliści w swojej dziedzinie, którzy mają za sobą długie lata doświadczenia i pracują na najwyższej jakości sprzęcie co jest kluczowe w przypadku napraw zegarków klasy premium.
Jako firma stawiająca na najwyższy poziom świadczonych usług, stawiamy silny nacisk na jakość usługi serwisowej, dlatego na każdą z wykonanych przez nas prac oferujemy dwuletnią gwarancję.
Kiedy wymagana jest płatność?
Płatności dokonuje się po zakończeniu usługi obejmującej naprawę i kontrole jakości przeprowadzonych prac.
Czy zapewniacie gwarancje po serwisie?
Tak, każda wykonana przez nas naprawa objęta jest 24-miesięczną gwarancją. Nie obejmuje ona uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi lub uszkodzeń wynikających z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania zegarka.
Czy mój zegarek dotarł do salonu?
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo. Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania.
Jak mogę umówić odbiór swojego zegarka w Rarist?
Gdy prace nad Twoim zegarkiem dobiegną końca i zostanie przeprowadzona pozytywna kontrola wykonanego serwisu zostaniesz poinformowany o tym mailowo. W wiadomości znajdziesz link, za pośrednictwem którego będziesz mógł wybrać preferowaną datę odbioru.
Zegarek będzie czekał na Ciebie w jednym z naszych salonów, gdzie na miejscu zostaną przekazane Ci informacje dotyczące przebiegu prac oraz cenne porady dotyczące prawidłowego użytkowania i konserwacji.
Czy jest możliwość dostosowania długość bransolety przy odbiorze?
We wszystkich naszych salonach wykonujemy usługę skracania bransolety. Przy osobistym odbiorze dopasujemy ją na miejscu. Alternatywnie możesz zmierzyć swój nadgarstek. Na podstawie przesłanego przez Ciebie rozmiaru dopasujemy rozmiar opaski.
Czy jest możliwość zakupu na zasadzie Tax Free?
Nie, nie oferujemy takiej możliwości.
Czy oferujecie wysyłkę międzynarodową?
Jako firma działająca na rynku międzynarodowym oferujemy bezpłatną i w pełni ubezpieczoną wysyłkę za granicę.
Czy zegarek będzie ubezpieczony podczas wysyłki?
Tak, Twój zegarek jest w pełni ubezpieczony podczas transportu i w czasie gdy jest przechowywany w naszym salonie.
Co stanie się gdy nie będziemy mnie w domu?
W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem próba doręczenia Twojego zamówienia zostanie ponowiona na następny dzień. Pamiętaj, że zawsze istnieje możliwość śledzenia swojego zamówienia przy pomocy linku śledzenia, który zostanie do Ciebie wysłany w potwierdzeniu zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości możesz zawsze skontaktować się z nami bezpośrednio.
Nasi pracownicy chętnie udzielą informacji oraz stosownej pomocy.
Czy ponoszę koszty wysyłki w przypadku zwrotu?
Nie, żaden koszt związany z przesyłką zwrotną nie leżą po stronie klienta. Rarist zapewnia ubezpieczoną przesyłkę zarówno do jak i od klienta.
Na jakiej zasadzie ustalane są lokalne podatki?
W przypadku sprzedaży na wewnętrznym rynku UE nie są naliczane, żadne dodatkowe opłaty podatkowe.
W przypadku wysyłki poza granice UE niemal każdy przedmiot podlega takim opłatą. Zawsze należy brać pod uwagę opłatę celną, która w zależności od kraju waha się średnio pomiędzy 2% i 5% wartości przedmiotu.
Niejednokrotnie dodatkowy koszt stanowią lokalne opłaty jak przykładowo w przypadku wysyłki do Stanów Zjednoczonych podatek federalny.
Aby uniknąć problemów wynikających z dokonywania zamówień poza teren UE zalecamy kontakt z lokalnym agencją celną, która jest zobowiązana do udzielenia wszelkich informacji.
W jaki sposób Rarist sprawdza autentyczność zegarków używanych?
Każdy zegarek wystawiony na sprzedaż w naszych salonach posiada gwarancję autentyczności udzielaną przez naszych wykwalifikowanych zegarmistrzów i techników z wieloletnim doświadczeniem branżowym. Przy zakupie czasomierza klient otrzymuje pisemny certyfikat potwierdzający oryginalność wybranego egzemplarza. Dodatkowo udzielana jest 2-letnia gwarancja na wszelakie nie spowodowane zewnętrznymi czynnikami usterki.
Skąd pochodzą zegarki używane (certified pre-owned) w ofercie Rarist?
Zegarki używane z kategorii certified pre-owned są zakupywane przez agentów naszej firmy na rynku wtórnym zarówno od firm jak i osób prywatnych. Przed wystawieniem na sprzedaż przechodzą dokładną kontrolę jakości i autentyczności by na sklepową półkę trafiały jedynie w pełni sprawne i sprawdzone egzemplarze.
Dlaczego można zaufać Rarist?
Dokonując zakupu w Rarist masz gwarancję jakości i autentyczności swojego zegarka potwierdzoną wystawianymi przez naszą firmę certyfikatami. Dba o to zespół fachowców, który pracuje nad tym by każdy egzemplarz został dokładnie sprawdzony.
Każdego dnia staramy się uzupełniać naszą kolekcję o kolejne ciekawe i wyjątkowe modele, dając tym samym możliwość wszechstronnego wyboru naszym klientom.
Co więcej możesz liczyć na jedną z najbardziej konkurencyjnych ofert cenowych na rynku. Wizyta w naszym salonie gwarantuje możliwość spotkania ze specjalistą, który potrafi świetnie doradzić dostosowując się do preferencji, ale i odradzić zakupu czegoś co może nie spełnić Twoich oczekiwań.
Po dokonaniu zakupu droga internetową Twoja przesyłka jest ubezpieczona, a ewentualny zwrot nie stanowi żadnego problemu.